دانلود تحقیق درمورد بررسي صورتهاي مالي شرکت سرمايه گذاري ساختمان ايران

دانلود تحقیق درمورد بررسي صورتهاي مالي شرکت سرمايه گذاري ساختمان ايران

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد بررسي صورتهاي مالي شرکت سرمايه گذاري ساختمان ايران

با دانلود تحقیق در مورد بررسي صورتهاي مالي شرکت سرمايه گذاري ساختمان ايران در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بررسي صورتهاي مالي شرکت سرمايه گذاري ساختمان ايران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بررسي صورتهاي مالي شرکت سرمايه گذاري ساختمان ايران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بررسي صورتهاي مالي شرکت سرمايه گذاري ساختمان ايران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:41 صفحه

قسمتی از فایل:

فصل اول

کليات

 

 

مقدمه :

صورتهاي مالي همراه با ياد داشت هاي پيوست آن اطلاعات مالي حاصل از مدارک حسابداري واحد تجاري است و نشان دهنده منابع اقتصادي و تعهدات واحد مزبور و در تاريخ معين و تغييرات مربوط طي دوره منتهي به آن تاريخ ، طبق اصول پذيرفته شده حسابداري يا ساير مباني جامع حسابداري غير از اصول مزبور مي باشد طبق اين بيانيه پيش بيني هاي مالي از صورتهاي مالي مي باشند .

1- تراز نامه   2- صورت سود و زيان 3-صورت سود (زيان ) انباشته 4- صورت گردش وجوه نقد 5- صورت تغييرات در حقوق صاحبان سهام  6- صورت وضعيت داراييها و بدهيها و همراه با حقوق صاحبان سهام يا به تنهايي 7- صورت در آمد و هزينه 8- خلاصه وضعيت عمليات 9- صورت عمليات برحسب خطوط توليد
 10-صورت دريافتها و پرداختهاي نقدي

صورتهاي مالي ممکن است براي يک شرکت يا موسسه گروهي از شرکتهاي فرعي گروهي از شرکتهاي وابسته يک موسسه غير انتقاعي يک سازمان دولتي يک شرکت يک مالک يا موارد مشابه تهيه شود .

هدف و انگيزه انتخاب موضوع

نظريه اينکه اينجانب دانشجوي رشته کارداني حسابداري مي باشم و مطالعه و آگاهي از نحوه صورتهاي ماي بر اينجانب و کليه دانشجويان الزاميست از اين دو مطالعه و بررسي صورتهاي مالي در شرکت ساختمان ايران را جهت بالا بردن اطلاعات شخصي خود انتخاب نموده ام زيرا نتيجه کار يک سيستم حسابداري ارائه صورتهاي مالي به افراد برون سازماني مثل بستانکاران سازمان بورس اوراق بهادار بانکداران و غير مي باشد از اين رو بررسي و مطالعه ي صورتهاي مالي يک شرکت واقعي را برخورد الزامي مي دانستم .

هدف استراتژيک شرکت

کسب سود در چارچوب اساسنامه و با رعايت مصالح ملي به گونه اي که امکان رشد مداوم بلند مدت فراهم آيد حوزه تمرکز فعاليت ساختمان ساخت و ساز انبوه سازي مسکن وفعاليت هاي خالي مربوط به ساخت و بسيار خواهد بود .

هدف ساختمان پيشرو بودن در صنعت ساختمان و حضور در بازار سرمايه و پول ، مربوط به بخش مسکن گسترش سهم بازار و افزايش دارايي سهامداران است .

ساختمان با استفاده از فن آوري و تلاش روز ، ارتقاي کيفيت و سرعت ساخت و تکميل پروژه ها بکارگيري نيروهاي انساني متخصص و فعال رعايت اصل مشتري گرايي افزايش ضريب ايمني و ارتقاي کيفيت جلب مشارکت و سرمايه گذاري خارجي و پيوند صحيح بين اين توانايي ها با بازار پول و سرمايه به اهداف فوق نايل مي آيد .

شرکت به منظور تحقق هدف هاي فوق اقدامات زير را به عمل مي آورد:

·     جذب سرمايه ها و تجهيز پس اندازها به طور مستقيم و غير مستقيم

·     تاسيس شرکت به منظور توسعه فعاليت هاي بخش مسکن ساختمان و ساخت و ساز شهري.

·      سرمايه گذاري مستقيم با مشارکت در طرح ها و پروژه هاي بخش مسکن ساختمان و توسعه شهري و شرکت هاي مشاوره يا پيمانکاري و شناخت و ساز مسکن و همچنين توليد کنندگان مصالح و وسايل و ادوات و ابزارهاي ساختماني و عمران شهري.  

·     مبادرت به تحصيل خريد و فروش مصالح و واسيل واردات و عمران شهري و ساير اموال منقول و غير منقول به منظور رفع نياز و در جهت نيل به اهداف شرکت.

·     انتشار و فروش اوراق مشارکت با رعايت ضوابط و مقررات مربوط و اخذ تسهيلات مالي و اعتباري از بانک ها و ساير موسسات مالي و اعتباري

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر