دانلود تحقیق درمورد ميزان علاقه مندي دانش آموزان سال اول دبيرستان به درس رياضي
با دانلود تحقیق در مورد ميزان علاقه مندي دانش آموزان سال اول دبيرستان به درس رياضي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ميزان علاقه مندي دانش آموزان سال اول دبيرستان به درس رياضي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ميزان علاقه مندي دانش آموزان سال اول دبيرستان به درس رياضي ادامه مطالب را بخوانید.
نام فایل:تحقیق در مورد ميزان علاقه مندي دانش آموزان سال اول دبيرستان به درس رياضي
فرمت فایل:word و قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل:17 صفحه
قسمتی از فایل:
مقدمه
هدف از انجام اين بررسي آماري، اينكه دريابيم:
«چند درصد از دانش آموزان سال اول دبيرستان مدرسه اهل البيت تصميم دارند در رشته ي رياضي- فيزيك تحصيل كنند»
موضوع مورد مطالعه:
ميزان علاقه مندي دانش آموزان سال اول دبيرستان مدرسه ي اهل البيت به درس رياضي
در اين قسمت به توضيح درباره ي جدول هاي فراواني و چگونگي جمع آوري اطلاعات مي پردازيم.
براي جمع آوري اطلاعات درباره ي اين موضوع از پرسشنامه استفاده كرديم به طوري كه 34 پرسشنامه به عنوان نمونه كه شامل 7 سؤال ميباشد در اختيار دانش آموزان 12 كلاس موجود در مدرسه اهل البيت به صورت اتفاقي و بدون شناخت قبلي قرار گرفت. سپس تمام پرسشنامه ها جمع آوري گرديد و با توجه به اطلاعات به دست آمده از پرسشنامه ها براي هر سؤال جدول فراواني كه شامل فراواني مطلق ، فراواني نسبي و درصد فراواني نسبي و فراواني تجمعي و زاويه ي مركزي ميباشد و با توجه به نوع داده براي آن در صورت امكان مركز دسته تعيين گرديد. سپس با توجه به نوع متغير مورد مطالعه براي هر سؤال نمودار ميله اي و دايره اي و يا نمودار مستطيلي و چند بر فراواني كشيده شد. سپس به پيدا كردن شاخص هاي مركزي (حد و ميانه و ميانگين) پرداختيم.
(هر داده كه بيشترين فراواني را دارد ميانه مقداري است كه نصف داده ها قبل از آن و نصف ديگر داده ها بعد از آن قرار دارد و ميانگين مركزيت داده ها را نشان ميدهد.)
1- ميزان علاقه مندي شما به درس رياضي چقدر است؟
الف)كم ب)متوسط ج)زياد د)خيلي زياد
براي نظم بخشيدن به اطلاعات و داده هاي داده شده از جدول فراواني استفاده كنيم.
| خيلي زياد | زياد | متوسط | كم | ميزان علاقه مندي دانش آموزان سال اول دبيرستان به درس رياضي |
34 | 8 | 11 | 8 | 7 | فراواني مطلق fi |