الف: قبــل از تـــــــدریــس اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم سطح هدف اهداف و پیامدها وج
بسم الله الرحمن الرحيم
تعدادصفحات فايل٥
فرمت فايلword
پیش بینی رفتار ورودی |
با یاد و نام خدا و سلام و احوالپرسی بررسی وضعیت روحی و روانی و حضور و غیاب و پرسش و پاسخ |
|||||||||||||
ایجاد ارتباط ششمیه |
معلم بعد از احوالپرسی نظر دانش آموزان را راجع به کتاب علوم تجربی پایه ششم و درس سالم بمانیم می پرسد و روش های علاقه مند نمودن دانش آموزان به این درس را به کار می گیرد. |
زمان 8 دقیقه |
||||||||||||
گروهبندی، مدل و ساختار کلاسی |
معلم کلاس را آماده کرده و به صورت یو شکل در می آورد و دانش آموزان را به چند گروه تقسیم می کند که بهتر بتواند با دانش آموزان ارتباط برقرار کرده و درس سالم بمانیم را تدریس نماید. |
|||||||||||||
روش ایجاد و تداوم انگیزه |
بالا بردن قدرت استدلال دانش آموزان با استفاده از شیوه ی مناسب- علاقه مند کردن دانش آموزان به تدریس کتاب علوم تجربی درس سالم بمانیم پایه ششم و بیان موارد مختلف و توجه دادن آنها به اهداف درس |
زمان: متناوب |
||||||||||||
ارزشیابی آغازین |
معلم درباره موضوعاتی که در درس سالم بمانیم در کتاب علوم تجربی پایه ششم وجود دارد به دانش آموزان تعدادی برگه که از قبل سؤالاتی نوشته شده می دهد تا به سؤالات پاسخ دهند و هم گروهی ها آنها را تصحیح کنند. |
زمان:5دقیقه |
||||||||||||
روشهای تدریس |
پرسش و پاسخ، گروهی |