داف جزیی و رفتاری : درس گل صد برگ را به صورت خلاصه توضیح دهند. ( درک و فهم ) تکالیف مربوط به درس گل صد برگ را با دقت انجام د
0
8.8k
بسمه تعالي
بسم الله الرحمن الرحيم
فرمت فايل دانلودي بصورت wordميباشد با قابليت بازشدن بر روي تمامي دستگاها
تعدادصفحات فايل
سپاس از حسن خريد و بازديد شما دوست عزيز
جهت اطلاعات بيشتر به ادمين فعال در سايت مراجعه كنيد با پشتيباني٢٤ساعته درخدمت هموطن گرامي هستيم
شرح فايل دانلودي
ره-خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن - آشناییکامل دانش آموزان با مفهوم درس و ایجاد تفکر و خلاقیت در فرایند یاددهی – یادگیری | | ||||||||
دیگران | خود | خلقت | خدا | انتظارات از دانش آموزان در این درس | |||||
| * | | * | در مورد تنوع در جهان آفرینش تفکر کند و مهارتهای فرآیند تفکر را پیدا کند . | |||||
| * | | | نسبت به مطالب بیان شده روحیه نقد پذیری و نقادی پیدا کند . | |||||
| * | | | مفاهیم و اهداف آموزشی درس را فراگرفته و آنها را تحلیل نماید. | |||||
| * | | | در مورد درس فرضیه سازی کرده و آن ها رد یا قبول کند . | |||||
* | * | | | برای انجام اخلاق پسندیده از قبیل رعایت حقوق دیگران ، نظم در کلاس ، همکاری و تلاش کند و به دیگران نیز توصیه کند. | |||||
| * | | | به سوالات مطرح شده پیرامون درس گل صد برگ هدیه های آسمانی پنجمابتدایی پاسخ گوست. | |||||
* | * | | | در پاسخگویی به سوالات و فعالیت هایکلاسی فعال است. | |||||
* | * | | | نسبت به مبانی اخلاقی و تربیتی درکنار آموزش علاقه مند می شود. | |||||
معلم کلاس را آماده کرده و به صورت یو شکل در می آورد و دانشآموزان را به چند گروه تقسیم می کند که بهتر بتواند با دانش آموزانارتباط برقرار کرده و درس گل صد برگ را تدریس نماید. | |||||||||
تلفیقی از پرسش و پاسخ ، بارش فکری ، نمایش اسلاید و نمایش پاورپوینت با موضوع گل صد برگ ، استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات | |||||||||
کتاب درسی ، ویدیو پروژکشن ، رایانه ، ماژیک ، تخته ، کتاب کار ، گچ ، دست سازه ، مداد ، پاکن | |||||||||
زمان | وسایل آموزشی | روش تدریس | فعالیت دانش آموز(اندیشه ورزی ، دست ورزی ، خلاقیت توام با خودباوری ، خودیابی و خود ارزیابی) |