اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم سطح هدف : وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیر
بسم الله الرحمن الرحیم
فرمت فایل بصورت wordمیباشد
تعدادصفحات8صفحه
شرح فایل
بسمه تعالی طرح درس روزانه بر اساس برنامه درس ملی | ||||||||||
عنوان درس : | تاریخ اجرا : | طرح درس شماره : | مشخصات کلی | |||||||
مدرس : | مدت تدریس : | تعداد دانش آموزان : | صفحه : | آموزشگاه : | ||||||
اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم
| فعالیت های قبل از تدریس | |||||||||
سطح هدف : وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس آرش کمانگیر فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در کتاب فارسی پایه چهارم طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس آرش کمانگیر ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس آرش کمانگیر | ||||||||||
هدف کلی جلسه : دانش آموزان باید مفاهیم درس آرش کمانگیر را در کتاب فارسی پایه چهارم به طور کامل فرا بگیرند.
| ||||||||||
اهداف جزیی و رفتاری : درس آرش کمانگیر را به صورت خلاصه توضیح دهند. ( درک و فهم ) تکالیف مربوط به درس آرش کمانگیر را با دقت انجام دهند . ( روانی حرکتی – عادی ) دانش آموز آنچه را از درس آرش کمانگیر یاد می گیرد با دوستانش به اشتراک بگذارد. دانش آموز با توجه به ملاک های عقلانی بتواند درس آرش کمانگیر را به صورت کاربردی فرا بگیرد.. رعایت ادب و احترام نسبت به معلم تقویت مهارت گوش دادن تقویت مهارت سخن گفتن 1-آشنایی با فردوسی و شاهنامه (شناختی) 2- آشنایی با ساختار جمله (شناختی) 3- تقویت قدرت درک متن و دریافت پیام اصلی درس (مهارتی) 4- تقویت روحیه دفاع از وطن و میهن دوستی (عاطفی( | ||||||||||
اهداف مرحله ای : دانش آموزان پس از پایان جلسه آموزشی به اهداف زیر دست می یابند : آشنایی با ضرورت و کاربرد درس آرش کمانگیر فارسی پایه چهارم آشنایی با مبانی و مضامین درس آرش کمانگیر فارسی پایه چهارم مهارت خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن ادای احترام متقابل به دیگران و مشارکت در فرایند تدریس | ||||||||||
عرصه ها (وظایف دانش آموز در قبال) | رئوس مطالب : آشنا شدن با نقش و کاربرد درس آرش کمانگیر فارسی پایه چهارم در زندگی روزمره-خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن - آشنایی کامل دانش آموزان با مفهوم درس و ایجاد تفکر و خلاقیت در فرایند یاد دهی – یادگیری | |||||||||
خلقت | خدا | انتظارات از دانش آموزان در این درس | حیطه ها و اهداف |
| ||||||
| * | در مورد تنوع در جهان آفرینش تفکر کند و مهارتهای فرآیند تفکر را پیدا کند . | تعقل |
| ||||||
|
| نسبت به مطالب بیان شده روحیه نقد پذیری و نقادی پیدا کند . | ایمان |
|