فرمت فايل دانلودي بصورت wordميباشد
با قابليت بازشدن بر روي تمامي دستگاها
تعدادصفحات
سپاس از حسن خريد و بازديد شما دوست عزيز
جهت اطلاعات بيشتر به ادمين فعال در سايت مراجعه كنيد
با پشتيباني٢٤ساعته درخدمت هموطن گرامي هستيم
شرح فايل دانلودي
درس رو زانه درس آب و آبادانی آموزش قرآن پایه ششم
|
| | | | |
| | | | |
الف: قبــل از تـــــــدریــس
|
اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم
|
| اهداف و پیامدها
وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس آب و آبادانی
فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در فراگیری درس آب و آبادانی
طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس آب و آبادانی
ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس آب و آبادانی
|
| دانش آموزان باید مفاهیم درس آب و آبادانی را در پایه ششم به طور کامل فرا بگیرند.
|
| 1. تعدادجلساتی که در هفته به این تدریس کتاب آموزش قرآن درس آب و آبادانی پایه ششم اختصاص داده شده است .
2. تعداد دروس کتاب درسی با رعایت پیچیدگی مفاهیم کتاب آموزش قرآندرس آب و آبادانی پایه ششم
3. تعدا د ماهی که به این درس کتاب آموزش قرآن درس آب و آبادانی پایه ششم تخصیص یافته است.
بنا بر این بعد از در نظر گرفتن مسائل و مواردی که ذکر گردید،زمانبندی کتاب آموزش قرآن درس آب و آبادانی پایه ششم را بررسی و تدوین می نماییم.
|
| اهداف (با رعایت توالی محتوای درسی)
انتظارات در پایان آموزش
| | عناصر برنامه درسی ملی
تعقـل، ایمـان، علـم، عمـل و اخـلاق
|
| | | | |
| | | | | | | |
| اندیشیدن در مورد توانایی های دیگران و چگونگی تدریس کتاب آموزش قرآندرس آب و آبادانی پایه ششم
| | | | | | |
| علاقه به استفاده از نتایج تدریس کتاب آموزش قرآندرس آب و آبادانی پایهششم
| | | | | | |
| آگاهی و اطلاع از کاربرد این درس در زندگی روزمره
| | | | | | |
| تفکر در مورد دانستنی های تدریس کتاب آموزش قرآندرس آب و آبادانی پایه ششم
| | | | | | |
| ایمان و باور داشتن به فراگیری تدریس کتابآموزش قرآن درس آب و آبادانی پایه ششم
| | | | | | |
| فکر کردن در مورد توانایی های دیگران و مفاهیم درس و زندگی چه ارتباطی با هم دارند
| | | | | | |
| علاقه به استفاده از عمل کاربرد درس و محاسبه های مربوط به محیط بیرون و طبیعت
| | | | | | |
| درک و آگاهی از اندازه گیری آفریده های خداوند در طبیعت
| | | | | | |
| | | | | | | |
| اندیشیدن در مورد اینکه در طبیعت چگونه می توان از این روش استفاده کرد و خدا نیز چگونه به کار برده است.
| | | | | | | | |